Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Pilvikaupungin avatar-gallery
Tähtiensota.net Foorumit > Ylläpito & Tähtiensota.net > Ylläpidon tiedotukset
Hero
Lainaus minun viestistäni Mos Eisleyn kapakasta ja sen Avatar-poll- threadistä....
Pakko on kylläkin tunnustaa, että ihmettelen miksi jotkut ottavat avaksi jonkun hirveän pikselikakka-avan, kun olisi parempiakin tarjolla.

Tämän jälkeen pälkähti mieleen Pilvari Base-gallery (missä osa on toki hyviä, mutta....) josta ajattelin kysäistä, että olisiko minkäänlaista mahdollisuutta sen päivittämiseen?
Joukossa kun on joitakin pikselikakka-kuvia, mitkä voisi hyvinkin korvata paremmillakin, jos vain innostuneita pienentäjiä/leikkaajia olisi - mahdollisesti minäkin voisin siihen hommaan ryhtyä yksinkin. Tiedä sitten kuinka nopeasti pystyisin homman hoitaa loppuun smile.gif.

Hommaa tietysti helpottaisi, jos tietäisi kuinka paljon niitä edes tarvitsisi lisää ja olisiko ne enemmänkin EU, Prequel, Original tai jotain muuta sekalaista materiaalia - tietysti jos esim. minä kehtaisin siihen hommaan ryhtyä, niin ainakin sen verran toivoisin helppiä, että minulle voisi osoittaa joitakin paikkoja/kuvia, mitä voisin etenkin ottaa uuteen ReBase-Galleryyn.
Mutta mielelläni kuulisin mielipiteitä ylläpidolta ja toki muulta käyttäjäkunnalta koko homman järkevyydestä.

/Editin Edit/ Otin vähän tyhjää tilaa pois tuosta viestin lopusta, kun oli näköjään tullut viestin kirjoituksen aikana.
Mark-Ken
Itse voisin ainakin tehdä avoja, riippuen tietysti siitä, onko kuville olemassa mitään rajoituksia, että saako niistä tehdä avatareja?
Duke
Rehellisesti sanottuna Pilvarin avatar -valikoima ei paljoa jaksa kiinnostaa. Se on kuitenkin tällä hetkellä niin laaja ja monipuolinen, että sieltä jokainen löytänee itselleen avataren, jos ei sellaista itse osaa tehdä (ja kotisivutilaa vailla olevien itse tekemiä avojakin voidaan Pilvarissa hostata).
Mark-Ken
QUOTE(Duke @ Aug 20 2004, 21:22)
(ja kotisivutilaa vailla olevien itse tekemiä avojakin voidaan Pilvarissa hostata).

Laitetaan nyt tänne vielä se linkki kuvien ilmaiseen hostauspalveluun: Imageshack
Itse olen havainnut sen hyvinkin käyttökelpoiseksi. smile.gif
Han the Man
Lupasin ne DVD-avat. Duke lisätköön nämä uudenuutukaiset avat sitten kunhan kerkeää.

Edit: mun mielestä vois kyllä poistaa nuo kaikki avat tuolta, millä ei ole tekemistä SW:n kanssa. Kaiken maailman Batman-avoja tms. Miten ne sinne on tullut alunperinkään? shocked.gif
Duke
Jos muistini ei aivan täysin petä, niin siellä oli noita non-SW avoja ihan alusta lähtien ja taisipa olla Justen, joka niitä aikoinaan vielä lisää sinne sijoitteli.

Mutta eipä ole tuon siivoaminen ensimmäisten asioiden joukossa.
Mark-Ken
Tossa pari avaa, jos kelpaa:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.