Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Pilvikaupungille uusi banneri
Tähtiensota.net Foorumit > Ylläpito & Tähtiensota.net > Ylläpidon tiedotukset
Duke
Pilvikaupungin oli jo viimeisimpään sivusto uudistukseen tarkoitus tehdä uusi virallinen pääbanneri koko sivustolle mutta kaikkien kiireiden keskellä sitä emme ehtineet tekemään.

Kuitenkin viime viikolla Pilvarin oma poika, Talon_Karrde, ystävällisesti lupautui meille uuden bannerin tekemään ja lopputuloksen voitte nähdä tuossa yläpuolella. smile.gif

Valtaisat kiitokset Karrdelle koko Pilvikaupungin ylläpidon puolesta!
Han the Man
Wautsi wau, mielestäni paljon parempi ja sopii Pilvarin lookiin. Hienoa työtä! smile.gif
Mark-Ken
Aivan pirun hieno! Erittäin ammattimaisen työn näköistä. smile.gif

Voisi ehkä tätä värityyliäkin muuttaa jotenkin? Tuollaista sinistä sävyä jos johonkin saisi laitettua...
zorg
Idols- ja Popstars -tuomaria mukaillen: tosi makee tyyli!
ISD_Devastator
Paljon pirteämpi, minä pidän smile.gif
Tarados Gon
Erittäin hieno kokonaisuus ja ammattimaisen näköinen. smile.gif Tosin tuo vasen laita hiukan sattuu minun silmääni - piirroshahmo, ja vielä hiukan epärealistisempaan tyyliin piirretty ei oikein istu tuohon muuhun ympäristöön. Noh, hieno se kuitenkin on kokonaisuutena, ja varmaan useimmat pitävät tuota sarjakuva-amiraalia ihan hienona, tämä on nyt vain minun mielipiteeni.
Plo Koon
Siis vaiti, epäilijät. Hieno. Taidokas. Iloinen. Valoisa. Thrawn.
mörssäri
Hieano (jos joku ei ymmärrä niin sitte selko kielellä: Hieno).
Sugar
Erittäin hieno todellakin. Ei mikään poropeukalo tämän tekijä smile.gif
Laurentius
Ei saa pelotella vanhoja ihmisiä noin äkillisillä yllätyksillä tongue3.gif Juuei, hienompi tuo on kuin mikään mitä minä saisin aikaan. Tosin Thrawnista voisi tietysti olla vähän vähemmän karrikoitu kuva, mutta muun bannerin värimaailmaan tuo sopii todella hyvin.
Fuego
smile.gif no hyvä että kelpaa...mietin jo hetken että kelpaakohan :>
Lotec
Yksinkertaisesti: HIENO cool.gif *taputtaa*
Master Simsom
Upea! Todella korkealaatuista tekoa.
silakka68
Omasta puolestani kiitokset aivan eriomaisesta bannerista. Kiitos TK!
Designissa on ilmavuutta ja värivalikoima kontrastikelpoinen, selkeä ja kivan suuntautunut tummalle siniselle. Thrawnin sijoittaminen kollaasiin on hauska sisäpiirijuttu. Hienoa. wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.