Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Star Wars -nickit ovat kiellettyjä.
Tähtiensota.net Foorumit > Ylläpito & Tähtiensota.net > Ylläpidon tiedotukset
Duke
Vielä muistutukseksi kaikille uusille rekisteröityjille:

Emme hyväksy uusia rekisteröintejä, joissa nickinä on joku Star Wars -maailmasta peräisin oleva nimi.

Tämä siitä syystä, että emme halua nyt Episodi III:n aikoihin nähdä täällä kolmeakymmentä Vaderiä, kahtakymmentä Leiaa jne.

Poistamme kaikki tällaisilla nickeillä tehdyt uudet rekisteröinnit suoraan, ilman että siitä tiedotetaan käyttäjälle.
joe
QUOTE(Duke @ Apr 24 2005, 11:21)
Vielä muistutukseksi kaikille uusille rekisteröityjille:

Emme hyväksy uusia rekisteröintejä, joissa nickinä on joku Star Wars -maailmasta peräisin oleva nimi.

Tämä siitä syystä, että emme halua nyt Episodi III:n aikoihin nähdä täällä kolmeakymmentä Vaderiä, kahtakymmentä Leiaa jne.

Poistamme kaikki tällaisilla nickeillä tehdyt uudet rekisteröinnit suoraan, ilman että siitä tiedotetaan käyttäjälle.

mä oon ainakin oon nähny monia dartheja näillä foorumeilla.
zorg
Onko esim. Darth Virtanen mielestäsi SW-maailmasta peräisin oleva nimi?
Dinker
Ja Darth nickejä sai olla käytössä ennen PT:n ilmestymistä (ainakin näin minä muistaisin), joten jäänteitä sieltä saattaa hyvinkin olla...
Han the Man
QUOTE(Dinker @ Apr 24 2005, 17:40)
Ja Darth nickejä sai olla käytössä ennen PT:n ilmestymistä (ainakin näin minä muistaisin), joten jäänteitä sieltä saattaa hyvinkin olla...

Tosin ennen vuotta -99 ei fooruja ollutkaan. wink.gif
Duke
QUOTE(zorg @ Apr 24 2005, 17:38)
Onko esim. Darth Virtanen mielestäsi SW-maailmasta peräisin oleva nimi?

Darthit, Jedit yms. menee samaan kastiin kuin Star Wars -nimet, eli eivät ole sallittuja.

Koska tämä elokuva kuitenkin aiheuttaa taas Darth Peelouksien hyökkäyksen, joten rekisteröintien hyväksynnässä tullaan pitämään nyt seuraavat pari kuukautta hyvin tiukkaa linjaa.

mä oon ainakin oon nähny monia dartheja näillä foorumeilla.

Olemme aika ajoin sallineet Darth/Warssi -nickien rekisteröinnin mutta elokuvien julkaisun yhteydessä ne ovat aina olleet kiellettyjä, kuten tässäkin tapauksessa.
Fuego
uups smile.gif btw, Voiko nickkii vaihtaa? En halua olla tällanen erakko "star wars nick dude".

Toisaalta äitini sanoi että "ei nick miestä pahenna jollei mies nickkiään" ...vai miten se nyt meni =)
Duke
Adminit käsittelevät aina tapauskohtaisesti nimenvaihdokset, kun joku sellaisen ehdotuksen privaan laittaa.

Ja tietenkään jo rekisteröityjä nickejä ei ole kielletty mutta uusia rekisteröitymisiä ei oteta warssinickeillä, ainakaan ennen syksyä.
Duke
Ihmisten lukutaito on suorastaan jo huolestuttavaa - kuusi uusinta rekisteröintiä hylätty yllämainituista syistä.
ISD_Devastator
Tai sitten vedetään johtopäätös, joka sanoo, ettei kukaan noista ole viitsinyt lukea noita ohjeistuksia.
Dinker
QUOTE(joe @ Apr 30 2005, 17:07)
Mun mielestä ne on joitakin ääliöitä jotka luulee olevansa jotakin.

Kiitos tiedosta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.