Etten saisi lisää kasvavaa määrää virheilmoituksia, niin pistetään tänne tietoa.
Päivitin foorumit 2.0.4 versiosta 2.1 FINAL -versioon ja koska päivitysscriptit olivat bugisia, niin joitakin ongelmia foorumeihin ilmeni.
Asiaa korjataan parhaillaan.
Tänne varmaankin saa heittää tietoa ongelmista?
Mitään kamaalaa ei ole käynyt, kaikki foorun kuvat vaan on vaihtanut värinsä päinvastaiseksi, eli musta on valkoista ja niin edelleen.
silakka68
29.09.2005, 18:32
QUOTE(Red @ 29.09.2005, 14:03)

..kaikki foorun kuvat vaan on vaihtanut värinsä päinvastaiseksi, eli musta on valkoista ja niin edelleen.
Hetkinen, mitkä kuvat? Yläbanneri ja avatarit toimivat, niinkuin topiceissa olevat kuvatkin. Nyt ei kyllä löydy tuollaista juttua. Siis ikäänkuin olisit aktivoinut kaiken hiirellä maalaamalla, jolloin tekstit ovat negoina? Mitä selainta käytät?
Yhteenkään kuvaan ei ole päivityksen yhteydessä koskettu, joten syytä kannattaa etsiä omalta koneeltansa tuollaisessa tapauksessa.
Hmm, nyt kotikoneelta toimii hyvin, vika oli ilmeisesti vain kirjaston koneissa. Ei mitään vakavampaa, anteeksi häirintä.
Foorumi päivitetty versioon 2.1.2, eli tuoreimpaan Invisioniin.
Jos jotain kummallisuuksia esiintyy, niin hihkukaa täällä tai sähköpostissa (duke@pilvikaupunki.net), niin huomaan ilmoitukset parhaiten.
Foorumit taas päivitetty, joten jos jotain ongelmia esiintyy, niin mainintaa tänne tai minulle privaan/mailiin.
Mihin on kadonnut "log off" -nappula?
Vai olenko minä taas vaan sokea...?
Han the Man
18.11.2005, 15:10
Juuh, tuo käyttäjän yläpalkki hävinnyt kokonaan jonnekin.
Ihmettelin kanssa samaa. Meinasi tulla paniikki, kun log off-nappi ja muut samassa rivissä olevat nappulat hävisi.
/Edit: Itse asiassa en voi enää kirjautua ulos
Olen matkoilla, joten en asiaan voi nyt mitenkään vaikuttaa.
IE:n käyttäjiä voidaan vain suositella käyttämään jotain oikeasti toimivaa selainta.
Tarados Gon
19.11.2005, 13:30
Puuttuu tuo muuten Operallakin. Firefoxilla toimii, samoin Konquerorilla.
silakka68
19.11.2005, 14:34
En nyt saa tolkkua mikä koodin osa tuon aiheuttaa. IE tuntuu tökkivän, mutta Firefox näyttää kaiken oikein. Ylläpito pahoittelee tilannetta.
Tiedän kyllä mikä osa koodista on väärin tuolla Pilvarin skin templatessa mutta olen edelleen matkoilla, joten en oikein ehdi sinne koodia lisää vääntämään.
Prkl IPB:n kanssa kun joka päivitykseen pitää muuttaa skinienkin toimintaa.
Noniin, nyt ongelman pitäisi olla ratkaistu.
Syynä oli se, että päivitys oli jättänyt jostain syystä asentamatta uuden Master Template Setin, joten siellä vanhassa koodissa oli pari merkkivirhettä, joiden vuoksi IE ja Opera eivät onnistuneet lukemaan sitä oikein.
Foorumeille tehtiin juuri tänään julkaistu kriittinen päivitys, joten jos ongelmia esiintyy, niin hihkutaan taas tänne.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.